Oglaševanje v Masterchefu (še) mimo vlade

Kmetijsko ministrstvo ter sektorji mleka, mesa in sadja s promocijo izdelkov v televizijski oddaji.
Fotografija: Marjan Šarec se je z omenjenim naročilom izognil novim smernicam. FOTO: Jože Suhadolnik
Odpri galerijo
Marjan Šarec se je z omenjenim naročilom izognil novim smernicam. FOTO: Jože Suhadolnik

Ministrstvo za kmetijstvo, ki ga po razrešitvi ministrice Irene Šinko začasno vodi obrambni minister Marjan Šarec, je – kot je najprej poročal poročal Žurnal24 – objavilo javno naročilo v višini dvesto tisočakov za resničnostni šov Masterchef Slovenija na POP TV. Javnost se je odzvala razburjeno, sploh glede na to, da je Šarec že prikimal, a nato ob več nejasnostih preklical naročilo za vojaško serijo, ki bi bila predvajanja na omenjeni televiziji.

Sam je zapisal, da je bila odločitev sprejeta na seji Sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, ko je resor še vodila Šinkova, kar nam je zatrdil tudi Roman Žveglič, predsednik sveta. Odločitev o zakupu naj bi sprejeli kmetijski sektorji mleka, mesa in sadja, ki v 60 odstotkih sofinancirajo promocije.

Se je pa Šarec z omenjenim naročilom še izognil novim smernicam, ki jih je 8. decembra sprejela vlada, da bodo vsa ministrstva za izvedbo vsake kampanje, dražje od 50.000 evrov, potrebovala soglasje vlade, češ da je bil postopek začet še pred njihovim sprejemom. A smernico so bile v medresorski razpravi že pred tem ...

Komentarji: